Do ważniejszych obowiązków należeć będzie:
• prowadzenie dokumentacji i wdrażanie procedur związanych z zachowaniem bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• administracja siecią teleinformatyczną Spółdzielni wraz z infrastrukturą teleinformatyczną i urządzeniami peryferyjnymi,
• administrowanie stroną internetową Spółdzielni,
• prowadzenie rejestru sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz prowadzenie dokumentacji sieci teleinformatycznej i internetowej,
• tworzenie prostych procedur na platformach baz danych oraz programach opartych na arkuszach kalkulacyjnych oraz SQL,
• bieżące wsparcie użytkowników sieci teleinformatycznej.
Podstawowe wymagania:
• znajomość: systemów stacji roboczych Windows, zasad funkcjonowania sieci oraz konfiguracji sprzętu sieciowego (switch router)
• kierunkowe wykształcenie ukończone lub w trakcie
• praktyczna znajomość środowiska Microsoft w tym Windows Server, Hyper – V Server
• mile widziana znajomość zagadnień elektronicznych
Dodatkowo mile widziane:
• znajomość systemów serwerowych Windows Server 2012, Oracle
• znajomość systemów ERP – ZSI Unisoft
• znajomość zapytań SQL (Oracle)
Prosimy o przesyłanie CV wyłącznie drogą elektroniczną – sekretariat@smbatory.pl
Przypominamy o zawarciu w CV informacji o zgodzie na przetwarzanie danych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.